Agencja e-commerce | Strategia, Marketing, Optymalizacja, Audyt

biuro@brandactive.pl

+48 17 770 73 96

Top

Google testuje reklamy z opcją zakupu w Google Grafika

Brand ActiveNewsy Google testuje reklamy z opcją zakupu w Google Grafika

Google testuje reklamy z opcją zakupu w Google Grafika

Zakupy z Google mogą stać się jeszcze prostsze. A to za sprawą testów nowego formatu reklam w Google Grafika.

Idąc śladami Instagrama i Pinteresta, Google testuje nową funkcjonalność, która już wkrótce poszerzy możliwości reklamodawców o reklamy z opcją zakupu w Google Grafika. W chwili obecnej opcja ta jest dostępna jedynie dla wybranych kategorii, takich jak biuro i sztuka. Jeśli jednak nowa formuła reklam okaże się na tyle opłacalna, jak zakłada gigant z Mountain View, obrazy sponsorowane w Google Grafika staną się dostępne dla wszystkich.

 

Jak działają reklamy z opcją zakupu w Google Grafika?

Nowy format reklam w Google Grafika dostępny jest wyłącznie w mobilnej wyszukiwarce. Zdjęcia, które się w niej znajdują oznaczone są tagami w postaci dymków, po najechaniu na które można poznać markę i cenę prezentowanego produktu, zaś po kliknięciu przejść do strony, na której można dokonać zakupu.

Czekamy, kiedy sami będziemy mogli przetestować nową funkcjonalność Google.

Chcesz otrzymywać informacje o ważnych zmianach eCommerce?
Dołącz do subskrybentów i bądź na bieżąco
Subskrybując wyrażasz zgodę na otrzymywanie wiadomości e-commerce, poradników, informacji o usługach i promocjach Brand Active.
Ewelina Grzona

PPC Specialist. Od ponad 8 lat związana z branżą SEM. Pasjonatka cyfr, szczególnie mnożenia - ruchu, konwersji i przychodów klientów. Na co dzień kreuje i optymalizuje kampanie w Google Ads i Facebook Ads, wyciskając z nich maksimum przy minimalnym wkładzie klienta.