Zakupy z Google mogą stać się jeszcze prostsze. A to za sprawą testów nowego formatu reklam w Google Grafika.
Idąc śladami Instagrama i Pinteresta, Google testuje nową funkcjonalność, która już wkrótce poszerzy możliwości reklamodawców o reklamy z opcją zakupu w Google Grafika. W chwili obecnej opcja ta jest dostępna jedynie dla wybranych kategorii, takich jak biuro i sztuka. Jeśli jednak nowa formuła reklam okaże się na tyle opłacalna, jak zakłada gigant z Mountain View, obrazy sponsorowane w Google Grafika staną się dostępne dla wszystkich.
Jak działają reklamy z opcją zakupu w Google Grafika?
Nowy format reklam w Google Grafika dostępny jest wyłącznie w mobilnej wyszukiwarce. Zdjęcia, które się w niej znajdują oznaczone są tagami w postaci dymków, po najechaniu na które można poznać markę i cenę prezentowanego produktu, zaś po kliknięciu przejść do strony, na której można dokonać zakupu.
Czekamy, kiedy sami będziemy mogli przetestować nową funkcjonalność Google.