Google testuje reklamy z opcją zakupu w Google Grafika

Zakupy z Google mogą stać się jeszcze prostsze. A to za sprawą testów nowego formatu reklam w Google Grafika.

Idąc śladami Instagrama i Pinteresta, Google testuje nową funkcjonalność, która już wkrótce poszerzy możliwości reklamodawców o reklamy z opcją zakupu w Google Grafika. W chwili obecnej opcja ta jest dostępna jedynie dla wybranych kategorii, takich jak biuro i sztuka. Jeśli jednak nowa formuła reklam okaże się na tyle opłacalna, jak zakłada gigant z Mountain View, obrazy sponsorowane w Google Grafika staną się dostępne dla wszystkich.

Jak działają reklamy z opcją zakupu w Google Grafika?

Nowy format reklam w Google Grafika dostępny jest wyłącznie w mobilnej wyszukiwarce. Zdjęcia, które się w niej znajdują oznaczone są tagami w postaci dymków, po najechaniu na które można poznać markę i cenę prezentowanego produktu, zaś po kliknięciu przejść do strony, na której można dokonać zakupu.

Czekamy, kiedy sami będziemy mogli przetestować nową funkcjonalność Google.

Chcesz być na bierząco? Zapisz się do naszego newslettera

Zapis

PPC Specialist. Od ponad 8 lat związana z branżą SEM. Pasjonatka cyfr, szczególnie mnożenia - ruchu, konwersji i przychodów klientów. Na co dzień kreuje i optymalizuje kampanie w Google Ads i Facebook Ads, wyciskając z nich maksimum przy minimalnym wkładzie klienta.

Chcesz pracować z doświadczonymi specjalistami?

Porozmawiajmy o naszych rozwiązaniach dla Twojego biznesu.

Skontaktuj się z nami

Polecane wpisy

Płatność BLIK bezpośrednio z banera reklamowego – jak to wykorzystać w e-commerce?

Zakup bezpośrednio z banera reklamowego, który może być wyświetlany na dowolnej stronie internetowej – to nowe rozwiązanie, którego wprowadzenie możliwe jest dzięki wykorzystaniu płatności BLIKIEM. Pierwsze wykorzystanie takiego sposobu kupowania Polski Standard Płatności, operator BLIKA wprowadził w ramach wspólnej akcji z WWF Polska związanej z ratowaniem Sóweczki – najmniejszej sowy żyjącej w Polsce.
14.03.2019
Czytaj więcej Strzałka

Zdjęcia i opisy produktów, jak je chronić przed kopiowaniem?

Jeżeli prowadzisz sklep internetowy to pewnie doskonale zdajesz sobie sprawę z tego jak ważne są zdjęcia i opisy produktów. Wielokrotnie to one przesądzają o tym, że klient decyduje się na zakup właśnie w Twoim sklepie. Czy możliwa jest w tym zakresie „droga na skróty” i skopiowanie opisów, czy też zdjęć ze stron innych sklepów? Pewnie nawet już intuicyjnie, czujesz, że nie jest to w porządku. Ale co z materiałami dostępnymi na stronach np. producentów? Czy zgodnie z prawem możesz je kopiować i używać we własnym sklepie?
22.02.2019
Czytaj więcej Strzałka

Dodaj komentarz