
Zakup bezpośrednio z banera reklamowego, który może być wyświetlany na dowolnej stronie internetowej – to nowe rozwiązanie, którego wprowadzenie możliwe jest dzięki wykorzystaniu płatności BLIKIEM. Pierwsze wykorzystanie takiego sposobu kupowania Polski Standard Płatności, operator BLIKA wprowadził w ramach wspólnej akcji z WWF Polska związanej z ratowaniem Sóweczki – najmniejszej sowy żyjącej w Polsce.
– Wprowadzamy zupełnie nowy sposób robienia zakupów w internecie. To nie tylko duża wygoda dla kupującego, ale także znaczne przyśpieszenie całego procesu zakupowego, a więc korzyść dla sprzedawcy – mówi Magdalena Kubisa, Dyrektor Rozwoju Biznesu Polskiego Standardu Płatności – BLIK pozwala na szybkie wykonywanie płatności online bez konieczności przechodzenia przez klasyczne procesy płatności. Kreacje reklamowe wzbogacone BLIKIEM w świecie online są świetnym przykładem na to, jak dobrze wykorzystać atencję reklamową klientów doprowadzając do realnej transakcji płatniczej. Obserwujemy duże zainteresowanie branży reklamowej efektywnościowym podejściem do usług reklamowych. Płatności BLIK doskonale się wpisują w ten trend – dodaje.
Jakie my widzimy zastosowanie nowych płatności BLIK w e-commerce?
- płatność bezpośrednio w mailingach, szczególnie przy sprzedaży produktów cyfrowych
- przy odpowiednim zaimplementowaniu płatności na stronie www, moglibyśmy uzyskać bardzo szybkie zakupy, szczególnie kiedy na landing page oferujemy jeden produkt.
W naszej ocenie rozwiązanie może okazać się dobre do sprzedaży treści cyfrowych, dostarczanych klientowi na maila oraz do sprzedażowych akcjji jednego produktu na dedykowanych podstronach lub landing page.