BaseLinker integracja z Ceneo. Dobra wiadomość dla e-sprzedawców

Prowadzisz sprzedaż w internecie korzystając z BaseLinkera? Ta informacja powinna Cię ucieszyć. Narzędzie to wzbogaciło się o integrację z najpopularniejszą w Polsce porównywarką cen, czyli Ceneo. Dzięki niej firmy sprzedające dotychczas swoje produkty z pomocą BaseLinkera w serwisach Allegro, eBay i Amazon zyskają dostęp do dynamicznie rosnącego marketplace Ceneo i milionów potencjalnych klientów.

Ceneo od lat funkcjonuje jako ciesząca się zaufaniem klientów porównywarka cen oraz marketplace, z opcją “Kup teraz”, która umożliwia klientowi zakup wielu różnych produktów od kilku sprzedawców w jednej transakcji. Dotychczas, sprzedawca był informowany za pomocą e-maila o fakcie zakupu na Ceneo i musiał sam zadbać o wprowadzenie zamówienia do swojej platformy sprzedażowej (jeśli ta nie zapewniała pełnej integracji dwukierunkowej). Teraz, proces ten zostanie zautomatyzowany. Dzięki BaseLinkerowi zamówienia w serwisie Ceneo trafią bezpośrednio do systemu sprzedażowo-magazynowego.

Komu integracja BaseLinker i Ceneo przyniesie najwięcej korzyści? Nasze opinie.

  • Sprzedawcom nie posiadającym własnego sklepu internetowego – sprzedającym na platformach: Allegro, Amazon, czy eBay. Mogą oni wystawiać swoje produkty na Ceneo z dowolnego systemu magazynowego spiętego z BaseLinkerem.
  • Sprzedawcom posiadającym sklep internetowy bez pełnej, dwukierunkowej integracji z Ceneo. Od teraz wystawianie towarów w Ceneo jest łatwiejsze i szybsze, a zamówienia przekazywane są bezpośrednio do sklepu.

Integracja pozwoli wielu firmom dotrzeć z ofertą do milionów potencjalnych klientów (użytkowników Ceneo), skrócić proces zakupowy oraz zapewnić dużą oszczędność czasu dzięki automatyzacji.

Funkcjonalności integracji dwukierunkowej:

1. Wystawianie ofert na podstawie magazynu sklepu internetowego, magazynu BaseLinkera, magazynu hurtowni lub innego magazynu podpiętego do systemu. Możliwe też jest np. automatyczne wystawianie wszystkich nowych produktów, jakie pojawiają się w sklepie lub magazynie, bez dokonywania żadnej dodatkowej pracy – wystarczy że produkt pojawi się sklepie lub magazynie i może zostać od razu wysłany do Ceneo.
2. Automatyczna synchronizacja stanów magazynowych i cen w ofertach.
3. Pobieranie zamówień złożonych przez “Kup Teraz” w Ceneo do BaseLinkera i ewentualne przekazywanie ich dalej do sklepu internetowego.
4. Ściąganie stanu magazynowego w sklepie lub magazynie BaseLinkera towarów zakupionych bezpośrednio na Ceneo.

Pakiet korzyści dla nowych klientów

Dla klientów, którzy chcieliby dołączyć do Ceneo, korzystając z narzędzia BaseLinker, firmy te przygotowały bonus na start:

  • Tygodniowa promocja sklepu na głównej stronie Ceneo
  • Bon 200 zł na usługę „Podświetlania ofert” (opcja dostępna dla podmiotów posiadających własny sklep internetowy).
  • Bon 200 zł na usługę „Licytacja pozycji ofert”
  • Darmowa usługa „Ochrona Marki” przez 3 miesiące

Aby aktywować bonusy należy skontaktować się z obsługą Ceneo zaraz po rejestracji kont i podłączeniu go do BaseLinkera, na adres: wsparciesklepu@ceneo.pl

Szczegółowe informacje:

 

Potrzebujesz pomocy w konfiguracji BaseLinkera i Ceneo w Twoim sklepie Shoper?

Napisz: biuro@brandactive.pl

Ewelina Wróbel
W Brand Active na stanowisku SEO Specialist. Na co dzień zajmuje się tworzeniem treści dla sklepów internetowych, strategią łączenia linków oraz przygotowywaniem strategii pozycjonowania.

Chcesz pracować z doświadczonymi specjalistami?

Porozmawiajmy o naszych rozwiązaniach dla Twojego biznesu.

Skontaktuj się z nami

Polecane wpisy

Zdjęcia i opisy produktów, jak je chronić przed kopiowaniem?

Jeżeli prowadzisz sklep internetowy to pewnie doskonale zdajesz sobie sprawę z tego jak ważne są zdjęcia i opisy produktów. Wielokrotnie to one przesądzają o tym, że klient decyduje się na zakup właśnie w Twoim sklepie. Czy możliwa jest w tym zakresie „droga na skróty” i skopiowanie opisów, czy też zdjęć ze stron innych sklepów? Pewnie nawet już intuicyjnie, czujesz, że nie jest to w porządku. Ale co z materiałami dostępnymi na stronach np. producentów? Czy zgodnie z prawem możesz je kopiować i używać we własnym sklepie?
22.02.2019
Czytaj więcej Strzałka

Opinie konsumenckie Google – czy warto je wprowadzać?

Coraz więcej sprzedawców decyduje się na wdrożenie opinii konsumenckich Google w swoim sklepie. Czy rzeczywiście warto zdecydować się na ten krok? Firmy, które działają na rynku już od kilka lat mają wypracowaną sporą bazę opinii od: zaufane opinie Ceneo, Opineo, czy trusted shop. Czy warto podjąć krok i zrezygnować z dotychczasowej bazy klientów i zacząć budować nową bazę opinii Google? Poniżej przedstawiamy zalety oraz wady takiego rozwiązania.
29.01.2019
Czytaj więcej Strzałka

Dodaj komentarz