Rekordowe zainteresowanie usługami w Brand Active

Zdradzamy statystyki zainteresowania usługami e-commerce w Brand Active – czerwiec 2019.
Kilka faktów:

 

  • nie mamy działu handlowego
  • nie dzwonimy i nie szukamy klientów na siłę
  • nie zapłaciliśmy ani złotówki za bezpośrednie pozyskanie klienta
  • klienci sami się do nas zgłaszają
  • ci, którzy nam zaufali polecają nas innym
  • klienci czekają na nasze dostępne terminy
  • nasze doradztwo jest dla nas najlepszą reklamą

Cieszymy się, że nasza specjalizacja tak obficie przyciąga sklepy internetowe.

Paweł Horodecki
Head of Operations | Sales Team, specjalizuje się w planowaniu długofalowej współpracy z klientami oraz pomocy w osiąganiu celów wyznaczonych w projektach. Na co dzień dba o jakość obsługi klienta oraz dobór najlepszych rozwiązań, mając na uwadze sukces klienta.

Chcesz pracować z doświadczonymi specjalistami?

Porozmawiajmy o naszych rozwiązaniach dla Twojego biznesu.

Skontaktuj się z nami

Polecane wpisy

Źródła ruchu w sklepie internetowym

Jednym z najważniejszych czynników decydujących o sprzedaży w Twoim sklepie internetowym jest ruch. W dużym uproszczeniu im większy i bardziej wartościowy ruch jest generowany na Twojej stronie, tym większa powinna być sprzedaż. Warto pamiętać, że wysokość konwersji zależy w głównej mierze od źródła ruchu, UX i UI sklepu, konkurencyjności oraz unique selling proposition, a nie samego ruchu.
30.07.2019
Czytaj więcej Strzałka

Marcin Rudzik dla Magazynu E-commerce

Jesteśmy praktykami, dlatego chętnie dzielimy się wiedzą i własnymi doświadczeniami. W najnowszym wydaniu Magazynu E-commerce Marcin Rudzik przybliżył temat wyznaczania cen w e-sklepach metodą kosztową. “Wyznaczanie cen w sklepach internetowych metodą kosztową nie jest tak oczywiste, jak w biznesie stacjonarnym. Dzisiaj dla retailer’ ów cena produktu
11.07.2019
Czytaj więcej Strzałka

Dodaj komentarz