Agencja e-commerce | Strategia, Marketing, Optymalizacja, Audyt

biuro@brandactive.pl

+48 17 770 73 96

Top

meetCommerce Rzeszów – spotkanie przy piwie

Brand ActiveSzkolenia meetCommerce Rzeszów – spotkanie przy piwie

meetCommerce Rzeszów – spotkanie przy piwie

W czwartek, 13 grudnia, odbyła się trzecia edycja meetCommerce. Ponownie w luźniejszej formie, przy piwie, jednak w innym miejscu – przedświąteczne spotkanie pasjonatów branży e-commerce odbyło się tym razem w Hola Lola.

 

Październikowa edycja meetCommerce Rzeszów – spotkanie przy piwie potwierdziła, że luźniejsze, bardziej kameralne formy świetnie się sprawdzają. Z tego względu postanowiliśmy kontynuować mniej zobowiązujący styl spotkania, tym razem zapraszając zwolenników e-handlu do Hola Lola. Z racji grudniowej, zimowej atmosfery, zadbaliśmy o świąteczny klimat, częstując przybyłych gości aromatycznymi mandarynkami, co w połączeniu z nastrojowym wystrojem Hola Lola dało zachwycający efekt.

 

13 grudnia, o godzinie 18:00 spotkaliśmy się w kawiarni Hola Lola, by ponownie wymienić się doświadczeniami z branży e-commerce oraz wysłuchać ciekawych prelekcji przygotowanych przez zaproszonych gości. Jako pierwszy wystąpił Paweł Styperek – właściciel jednego z najprężniej rozwijających się startapów – Refericon, narzędzia, które pomaga mikro i małym firmom sprzedawać więcej za pomocą marketingu referencyjnego. Podczas wydarzenia Paweł poruszył kwestie dotyczące tego, jak działają polecenia w e-commerce. Przykłady “z życia”, przeplatane zabawnymi anegdotami oraz szeregiem pytań, jakie zadawali uczestnicy wydarzenia sprawiły, że rozmowy nie ustawały. Po kilkunastominutowej przerwie, podczas której uczestnicy wymieniali się spostrzeżeniami, nadszedł czas na wystąpienie drugiego prelegenta – Damiana Walaszka, na co dzień specjalizującego się w sprzedaży ubrań i gadżetów dla Youtuberów, prowadząc sklepy na 8 osobnych domenach połączonych w jeden Multistore Yo4u. Damian w zabawny, luźny sposób opowiadał o urokach prowadzenia sklepów dla znanych vlogerów oraz o tym, jak YouTube wpływa na wzrost sprzedaży. W omawianych przez Damiana przykładach znalazł się m.in.: sklep Lorda Kruszwila, Kickstera i Czarnych Owiec. Podobnie, jak w przypadku wystąpienia Pawła, tak i podczas prezentacji Damiana, nie obyło się bez pytań zainteresowanych uczestników oraz żywej rozmowy.

 

Trzecia edycja meetCommerce dowiodła nie tylko tego, że luźniejsza atmosfera sprzyja inspirującym rozmowom i wymianie doświadczeń, ale także pokazuje, że ze spotkania na spotkanie, przybyli goście chętniej i śmielej w nich uczestniczą, co dla nas jest dodatkową motywacją do organizacji kolejnych tego typu wydarzeń.

 

Kolejna edycja MeetCommerce Rzeszów – spotkanie przy piwie za nami – raz jeszcze dziękujemy przybyłym gościom za…

Opublikowany przez Brand Active – agencja e-commerce Poniedziałek, 17 grudnia 2018

Agnieszka Waliłko

Content specialist. Pasjonatka pisania, na co dzień zajmuje się tworzeniem treści i prowadzeniem kanałów Social Media.