MeetCommerce Rzeszów – spotkanie przy piwie

We wtorek, 30 października, odbyła się kolejna już edycja meetCommerce. Tym razem spotkaliśmy się w Niezłej Sztuce, organizując spotkanie w nieco luźniejszej formie, przy piwie. Podczas wydarzenia uczestnicy mogli nie tylko wysłuchać prelegentów, ale także podzielić się własnymi doświadczeniami z zakresu e-commerce.

 

Po pierwszej, udanej edycji meetCommerce – szkolenie przy śniadaniu nadszedł czas na zorganizowanie kolejnego spotkania dla pracowników i pasjonatów branży e-commerce. Tym razem wydarzenie było przygotowane zarówno dla tych, którzy sprzedają w Internecie, jak i tych, którzy dopiero planują rozpoczęcie przygody z e-sklepem. Ze względu na to, tym razem postanowiliśmy nieco zmienić profil spotkania, nie ograniczając się wyłącznie do szkoleniowej formy. Patronem medialnym wydarzenia było czasopismo E-commerce w praktyce, dzięki któremu każdy z przybyłych gości otrzymał egzemplarz magazynu, w którym znaleźć można porcję nowości i praktycznej wiedzy ze świata e-handlu.

 

We wtorek, 30 października, o godzinie 18 spotkaliśmy się w cafepub Niezła Sztuka, by wysłuchać prelekcji oraz, w przerwach między wystąpieniami prelegentów, wymienić się wiedzą i spostrzeżeniami. Jako pierwszy o swym doświadczeniu w branży e-sklepów mówił e-commerce manager z wieloletnim doświadczeniem, Maciek Wojciechowski. Poza merytorycznymi treściami, dotyczącymi błędów, na jakie jest się narażonym podczas zakładania e-sklepu oraz rad, jak ich uniknąć, pojawiło się sporo zabawnych anegdot i wtrąceń, nawiązujących do rzucenia wszystkiego i wyjazdu w Bieszczady – forma prelekcji Maćka perfekcyjne oddała charakter drugiej edycji meetCommerce, która z założenia miała stanowić luźną rozmowę branżowych pasjonatów. Jako druga wystąpiła Elżbieta Chmiel – właścicielka firmy Nella oraz sklepu internetowego nellasklep.pl oferującego artykuły handmade dla najmłodszych. Podczas spotkania zapoznała nas ze swoimi początkami w branży e-commerce oraz opowiedziała o błędach i problemach, z jakimi się spotkała. Forma, w jakiej przedstawiła swoją historię oraz jej styl bycia sprawił, że przybyli uczestnicy słuchali z zaciekawieniem, chętnie zadając pytania. Prelekcje były przeplatane przerwami, podczas których pasjonaci e-commerce wymieniali się spostrzeżeniami i własnymi doświadczeniami, nie obyło się także bez porad i nurtujących pytań.

 

Po raz kolejny atmosfera, jaka panowała podczas wydarzenia była mocną stroną meetCommerce – nieco bardziej luźny styl, zarówno w samej formie spotkania, jak i sposobie przekazywania wartościowych treści, w 100% zdał egzamin. Spore zainteresowanie wydarzeniem oraz chęć uczestnictwa w tego typu spotkaniach, jaką wyrazili wszyscy przybyli uczestnicy być może sprawi, że już niebawem ponownie spotkamy się, zapraszając do rozmowy o branży e-commerce.

Agnieszka Waliłko
Content specialist. Pasjonatka pisania, na co dzień zajmuje się tworzeniem treści i prowadzeniem kanałów Social Media.

Chcesz pracować z doświadczonymi specjalistami?

Porozmawiajmy o naszych rozwiązaniach dla Twojego biznesu.

Skontaktuj się z nami

Polecane wpisy

Niemcy nakładają opłatę na polskie sklepy internetowe – od 1 stycznia 2019 roku

Sklepy internetowe wysyłające do Niemiec towar w pudełkach, folii lub w kopertach bąbelkowych czekają poważne zmiany w przepisach. Jeśli się do nich nie dostosują, czekają ich wysokie kary – czytamy w „Rzeczpospolitej”.
14.11.2018
Czytaj więcej Strzałka

Boty na Instagramie – czy warto z nich korzystać?

Instagram to bardzo popularna aplikacja, której nie trzeba nikomu przedstawiać. Wielu użytkowników dzięki tej platformie staje się wpływowymi influencerami albo sprzedaje swoje produkty i usługi. Dlatego też nasuwa się pytanie, w jaki sposób rozpoznać, czy konto zostało rozwinięte przez użytkownika w sposób rzetelny, czy przy pomocy botów?
22.10.2018
Czytaj więcej Strzałka

Dodaj komentarz