Pierwszy w Polsce Shopify Meetup

Zespół Brand Active uwielbia wyzwania. Dowodem na to jest organizacja pierwszego w Polsce Shopify Meetup, który odbył się 5 grudnia w Warszawie.

 

Jesteśmy łącznikiem z Shopify! Jako oficjalni partnerzy na co dzień korzystający z usług platformy sprzedażowej Shopify, mamy doświadczenie w tym zakresie, dlatego postanowiliśmy się nim podzielić. Z tego względu 5 grudnia, w Warszawskim Flipie zorganizowaliśmy pierwszy w Polsce oficjalny Shopify Meetup.

 

Meetup to spotkanie specjalistów i pasjonatów organizowane cyklicznie na całym świecie. Pierwszą polską edycję poprowadziła Zofia Komada – eCommerce Manager Brand Active, która w życiu zawodowym zajmuje się wdrażaniem i obsługą sklepów Shopify w Polsce i za granicą. Podczas swojej prelekcji omówiła założenia tej platformy. Zwróciła uwagę na to, o czym warto pamiętać podczas konfiguracji systemu i jakie błędy są wówczas najczęściej popełniane. Główną częścią wystąpienia było przedstawienie i omówienie, naszym zdaniem, najlepszych darmowych i płatnych aplikacji, których wdrożenie rekomendujemy naszym klientom najczęściej.

 

Cała prelekcja poprowadzona została zgodnie z całościowym założeniem wszystkich meetup’ ów Shopify – w luźnej atmosferze, która sprzyjała zadawaniu pytań i dzieleniu się swoimi doświadczeniami. Uczestnicy wydarzenia mieli okazję również zadać pytania deweloperom i programistom, którzy na co dzień zajmują się m.in. tworzeniem dedykowanych aplikacji i indywidualnych rozwiązań.

 

Pierwsza odsłona polskiego Meetup’ u za nami. Mamy nadzieję, że to nie ostatnie tego typu spotkanie. Frekwencja i ciekawe, wciąż wywiązujące się dyskusje udowodniły, że Shopify cieszy się stale rosnącym zainteresowaniem w naszym kraju.

 

Agnieszka Waliłko
Content specialist. Pasjonatka pisania, na co dzień zajmuje się tworzeniem treści i prowadzeniem kanałów Social Media.

Chcesz pracować z doświadczonymi specjalistami?

Porozmawiajmy o naszych rozwiązaniach dla Twojego biznesu.

Skontaktuj się z nami

Polecane wpisy

Baza Danych Odpadowych (BDO) – obowiązek w sklepach internetowych

Baza Danych Odpadowych, czyli inaczej Rejestr BDO stanowi bazę danych o produktach i opakowaniach oraz gospodarce odpadami. Prowadzony jest on w systemie teleinformatycznym i przede wszystkim ma służyć do weryfikacji czy dany podmiot spełnia obowiązki związane z gospodarką odpadami. W związku z czym za pomocą systemu możliwym będzie nie tylko zarejestrowanie się w nim, ale także prowadzenie ewidencji odpadów oraz składanie sprawozdań.
16.12.2019
Czytaj więcej Strzałka

Brand Active z tytyłem e-Gazele Biznesu

Po raz kolejny przez Puls Biznesu został zorganizowany plebiscyt e-Gazele Biznesu. 20 listopada 2019 roku w warszawskim Hotelu Novotel zebrało się kilkaset osób, przedstawilcieli prężnie działających sklepów internetowych, których rocznie przychody mieszczą się w przedziale 50 tys. zł - 1 mln zł. Nasza obecność na tegorocznej.
22.11.2019
Czytaj więcej Strzałka

Dodaj komentarz