Rozpoczęliśmy certyfikację w Shopify

Jako Partner Shopify stale rozwijamy swoje umiejętności, czego przykładem jest zapoczątkowane w marcu pozyskiwanie certyfikatów Partner Academy, których na naszym koncie mamy już cztery.
 
Kolejny poziom kwalifikacji i rozwoju, zdobywając certyfikat Business Fundamentals, osiągnęli Zofia Komada i Piotr Znamirowski, E-commerce Managerowie w Brand Active. Uzyskany certyfikat odzwierciedla poszerzenie wiedzy z zakresu sprzedaży, marketingu oraz zarządzania projektami.
 
Certyfikat Theme Development sprawdza wiedzę z zakresu budowy i struktury szat graficznych Shopify, Liquid’u strony, dopasowywania stylów, front i backendu, kwestii związanych z SEO oraz specyfikacji integracji sklepów z dedykowanymi aplikacjami. Do grona posiadaczy tego certyfikatu dołączyli Taras Andrukhiv – Front-end Developer i Hubert Strawa – Junior Front-end Developer, specjaliści w Brand Active.

 
Należąc do programu Shopify Partners, zespół specjalistów Brand Active ma możliwość rozwijania swoich kompetencji poprzez uczestnictwo w kursach Shopify Academy. Z zaangażowaniem korzystamy z certyfikowanych szkoleń w obrębie akademii, poszerzając swoją wiedzę z zakresu m.in. tworzenia skutecznych strategii rozwoju sklepów opartych o ten silnik. Dla każdego z nas jest to również sposób na usystematyzowanie posiadanych już umiejętności oraz łączenie ich z tymi nowo nabytymi -Zofia Komada, E-commerce Manager, Brand Active
 
W planach firmy jest ciągły rozwój, nauka i zdobywanie kolejnych certyfikatów, które będą potwierdzeniem naszej wiedzy z zakresu platformy Shopify.

Agnieszka Pańczak
Office Manager w Brand Active. Na co dzień zajmuje się koordynacją pracy biura. W ramach działań PR organizuje eventy i dba o kontakt z mediami.

Chcesz pracować z doświadczonymi specjalistami?

Porozmawiajmy o naszych rozwiązaniach dla Twojego biznesu.

Skontaktuj się z nami

Polecane wpisy

Pełny Mobile First Index. Od września 2020 tylko strony mobilne

Google wystosowało oświadczenie, które dotyczy nowych zasad indeksowania stron. Jak wynika z danych Google - 70% stron nadaje się idealnie do indeksowania na urządzeniach mobilnych. Podanie konkretnej daty wprowadzenia zmian indeksowania ma zmotywować tych, którzy do tej pory nie zdecydowali się na dostosowanie strony do
15.04.2020
Czytaj więcej Strzałka

Nofollow Update marzec 2020 – aktualizacja algorytmu Google

Aktualizacja algorytmu Nofollow, która została oficjalnie wprowadzona w marcu, doprowadzi do zmian w sposobie indeksowania linków nofollow przez Google. Jest to istotna zmiana w sposobie, w jaki Google traktuje linki nofollow. Do tej pory Googlebot zawsze przestrzegał atrybutu linku i nie poruszał się po nim oraz nie indeksował strony, do której prowadzi link.
4.04.2020
Czytaj więcej Strzałka

Dodaj komentarz