Przygotowaliśmy dla Was zbiór inspirujących sklepów opartych o Shopify Plus – działających globalnie. Shopify Plus to technologia przeznaczona dla klientów enterprise, którzy potrzebuję solidnego i nastawionego na rozwój partnera w e-commerce.
Od 2014 roku Shopify Plus pozyskał ponad 10000 klientów świadcząc swoje usługi w 175 krajach. Bez wątpienia jego globalny zasięg to spory atut.
Plus to najwyższy plan dostępny w Shopify, który daje rozszerzone funkcjonalności w postaci:
- Shopify Scripts,
- Shopify Flow,
- Shopify Launchpad
Coraz większe zainteresowanie tą technologią przedstawia poniższy wykres:
Źródło: https://storeleads.app/
Przykłady sklepów Shopify Plus – global
W tym artykule zebraliśmy 17 sklepów korzystających z Shopify Plus, które na rynku globalnym odnoszą spore sukcesy. Technologia ta sprawdza się niezależnie od asortymentu, co potwierdzają poniższe przykłady. Sklepy te bez wątpienia zasługują na uwagę i mogą stanowić źródło do inspiracji.
1) https://www.fashionnova.com/
Fashion Nova to wiodąca na świecie marka odzieży, która w 2018 roku otrzymała tytuł najczęściej wyszukiwanej marki modowej w Google. Ilość osób obserwujących markę w Social Media przekracza 25 milionów. Fashion Nova wyznaczenia trendy w swojej branży dostarczając 1000 nowości do swojego sklepu w ciągu tygodnia. Marka dostarcza stylizacje milionom ludzi na całym świecie.
Poniżej prezentujemy analizę ruchu danego sklepu z wykorzystaniem narzędzia similarweb.com:
2) https://www.gymshark.com/
Gymshark to marka odzieży i akcesoriów fitness powstała w 2012r. Jest to jedna z najszybciej rozwijających się światowych marek odzieżowych i fitness. Sklep do Shopify Plus został zmigrowany z platformy Magento, po tak zwanym czarnym piątku, podczas którego przez niedziałającą platformę Magento, jak sami określają, stracili około 100.000 Funtów. Dla Gymshark Shopify to przede wszystkich szybkość i elastyczność. Zobacz pełną historię sukcesu marki Gymshark – https://www.shopify.com/plus/customers/gymshark
Poniżej prezentujemy analizę ruchu danego sklepu z wykorzystaniem narzędzia similarweb.com:
3) https://colourpop.com/
ColourPop Cosmetics, znany również jako ColourPop, to amerykańska marka kosmetyków z siedzibą w Los Angeles w Kalifornii. Firma została założona w 2014 roku przez rodzeństwo Laurę i Johna Nelsonów. Produkty ColourPop dostępne są dla milinów osób z całego świata.
Poniżej prezentujemy analizę ruchu danego sklepu z wykorzystaniem narzędzia similarweb.com:
4) https://www.staples.ca/
Staples to amerykańska firma zajmująca się sprzedażą materiałów biurowych i powiązanych produktów za pośrednictwem kanałów detalicznych oraz dostaw zorientowanych na biznes. W niektórych lokalizacjach Staples oferuje również usługi kopiowania i drukowania. To jeden z największych dostawców produktów biurowych na rynku kanadyjskim dla małych i domowych biur. Sklep przed migracją na Shopify Plus działał w oparciu o dedykowane rozwiązanie. Zobacz jakie problemy pozwolił rozwiązać Shopify Plus zapoznając się z pełną historią sukcesu – https://www.shopify.com/plus/customers/staples
Poniżej prezentujemy analizę ruchu danego sklepu z wykorzystaniem narzędzia similarweb.com:
5) https://www.morphe.com/
Morphe to marka powstała w 2008 w Los Angeles. W swoim asortymencie sklep posiada profesjonalne akcesoria i kosmetyki do makijażu. Morphe cechuje się wychodzeniem poza utarte stereotypy i odważnym makijażem. Marka może pochwalić się również zgromadzoną bardzo dużą społecznością.
Poniżej prezentujemy analizę ruchu danego sklepu z wykorzystaniem narzędzia similarweb.com:
6) https://www.decathlon.com/
Decathlon to międzynarodowa sieć sklepów wielkopowierzchniowych posiadających w swojej ofercie odzież, artykuły, akcesoria, suplementy, wyposażenie i sprzęt sportowy dla 86 dyscyplin sportu. Decathlon jest drugim co do wielkości producentem artykułów sportowych. Firma zatrudnia około 90tys. pracowników, a swój cel określa jako “Umożliwiać jak największej liczbie osób czerpanie radości i korzyści wynikających z uprawiania sportu”.
Poniżej prezentujemy analizę ruchu danego sklepu z wykorzystaniem narzędzia similarweb.com:
7) https://www.leons.ca/
Leons.ca to kanadyjski sklep z meblami, sprzętem RTV i AGD. Historia firmy sięga 1909 roku, kiedy to rozpoczęła swoją działalność za sprawą Ablana Leona. Stały rozwój marki oraz konsekwencja w działaniu sprawiły, iż firma stała się jednym z najbardziej szanowanych kanadyjskich sprzedawców detalicznych.
Poniżej prezentujemy analizę ruchu danego sklepu z wykorzystaniem narzędzia similarweb.com:
8) https://www.aloyoga.com/
Aloyoga dostarcza jedne z najlepszych na świecie ubrań do Jogi. Marka powstała w 2007 roku w Los Angeles, aby służyć wszystkim, którzy uprawiają jogę i zachęcić do tego jak największą liczbę osób. Marka tworzy również ubrania do użytku codziennego idealnie wpisując się we współczesne trendy w modzie.
Poniżej prezentujemy analizę ruchu danego sklepu z wykorzystaniem narzędzia similarweb.com:
9) https://www.bulletproof.com/
Bulletproof specjalizuje się w dostarczaniu odpowiednich składników odżywczych, tak by maksymalnie poprawić samopoczucie wszystkich swoich klientów. Marka rzuca wyzwanie normom żywieniowym i jako cel obiera sobie wydobycie potencjału drzemiącego we wszystkich osobach poprzez wpłynięcie na ich samopoczucie. W ofercie możemy znaleźć kawę ze specjalnych składników, przekąski oraz suplementy. Bulletproof to nowa koncepcja odżywiania.
Poniżej prezentujemy analizę ruchu danego sklepu z wykorzystaniem narzędzia similarweb.com:
10) https://kyliecosmetics.com/
Kylie Cosmetics to amerykańska firma kosmetyczna założona przez Kylie Jenner – osobowość, którą na samym Instagramie obserwuje ponad 255mln użytkowników. W 2018 r. Forbes podał, że firma została wyceniona na 800 mln USD, a w marcu 2019 r. wycenił ją na 900 mln USD. Kylie Jenner przy realizacji swojego projektu współpracuje z Kim Kardashian-West, która również swój e-commerce oparła o Shopify Plus.
Poniżej prezentujemy analizę ruchu danego sklepu z wykorzystaniem narzędzia similarweb.com:
11) https://www.currentbody.com/
CurrentBody to sklep w asortymencie którego znajdziemy urządzenia kosmetyczne wiodących światowych marek. Dzięki produktom CurrentBody możesz zadbać o siebie w zaciszu własnego domu, bez konieczności wizyty w SPA. W ofercie możemy znaleźć produkty do czyszczenia twarzy i skóry, produkty do depilacji, kosmetyki przeciwzmarszczkowe oraz do ochrony skóry. CurrentBody swoje produkty dostarcza do każdego punktu na Ziemi, gwarantuje dożywotnią obsługę klienta i oferuje konsumentom obszerny katalog domowych urządzeń kosmetycznych, a także porady ekspertów.
Poniżej prezentujemy analizę ruchu danego sklepu z wykorzystaniem narzędzia similarweb.com:
12) https://www.leesa.com/
Leesa to producent materacy, który oferuje nowe doświadczenia snu. To marka z ponad 30 – letnim doświadczeniem, która wyprzedziła swoją konkurencję dostarczając “łóżko w pudełku”. Ich luksusowe materace są dostarczane w pudełkach wielkości walizek i rozkładają się po rozwinięciu. Zobacz pełną historię sukcesu marki Leesa i sprawdź jak Shopify Plus pomógł im oszczędzić budżet przy jednoczesnej rezygnacji z dedykowanego rozwiązania – https://www.shopify.com/plus/customers/leesa
Poniżej prezentujemy analizę ruchu danego sklepu z wykorzystaniem narzędzia similarweb.com:
13) https://www.siobeauty.com/
Siobeauty to marka założona przez modelkę Gigi Howard. Marka oferuje plastry wygładzające skórę i zwalczające zmarszczki co stanowi alternatywę dla zaawansowanych zabiegów kosmetycznych. W ofercie odnajdziemy plastry na zmarszczki na twarz, szyję, dekolt i dłonie, które do sprzedaży trafiły po 180 prototypach, 2 próbach klinicznych i 4 latach badań rozwojowych.
Poniżej prezentujemy analizę ruchu danego sklepu z wykorzystaniem narzędzia similarweb.com:
14) https://www.deathwishcoffee.com/
Celem Death Wish Coffee Company jest dostarczanie konsumentom najmocniejszej i najsmaczniejszej kawy na świecie. Marka ze swoim produktem trafia do pewnej niszy odważnych ludzi dostarczając im filiżankę najmocniejszej kawy – co bez wapienia wyróżnia ich na rynku. Death Wish Coffee wprowadzona na rynek została w 2012r. i swój produkt sprzedaje głównie w Internecie.
Poniżej prezentujemy analizę ruchu danego sklepu z wykorzystaniem narzędzia similarweb.com:
15) https://www.kaylaitsines.com/
Kayla Itsines to australijska trenerka osobista, jest autorką serii ebooków fitness zatytułowanych Bikini Body Guides oraz aplikacji do planowania posiłków i ćwiczeń Sweat with Kayla. Kayla oferuje gotowe programy do ćwiczeń oraz możliwość dołączenia do ponad 30 – milionowej społeczności z całego świata.
Poniżej prezentujemy analizę ruchu danego sklepu z wykorzystaniem narzędzia similarweb.com:
16) https://www.redbullshopus.com/
RedBull dodaje skrzydeł ludziom i pomysłom. To nie tylko napój energetyczny, ale i styl życia. Marka wspiera ludzi z pasją na całym świecie i przede wszystkim stawia na sporty ekstremalne – tam gdzie dokonuje się niemożliwego, tam jest RedBull – od skoków na rowerze po skoki z kosmosu. Skalę produktu przedstawia wynik w postaci 7,9 miliarda sprzedanych puszek Red Bulla w 2020r.
Poniżej prezentujemy analizę ruchu danego sklepu z wykorzystaniem narzędzia similarweb.com:
17) https://www.masterdynamic.eu/
Master & Dynamic to nowojorska firma audio premium z obsesją na punkcie dźwięku i kreatywności. Marka produkuje nowoczesne i jednocześnie ponadczasowe słuchawki i głośniki wykorzystując tylko najlepsze komponenty, by dostarczyć słuchaczowi wrażeń na najwyższym poziomie w postaci wyjątkowego dźwięku. Master & Dynamic to nie tylko jakość dźwięki, to również jakoś materiałów w postaci, np. stali nierdzewnej czy skóry naturalnej.
Poniżej prezentujemy analizę ruchu danego sklepu z wykorzystaniem narzędzia similarweb.com: