Blog Brand Active
Najnowsze Wpisy


Ankieta- czyli świetne źródło informacji o Twoim sklepie online
Wielu przedsiębiorców często zastanawia się, w jaki sposób pozyskać informacje użytkowników na temat sklepu internetowego, który prowadzą. Istnieje wiele sposobów, ale należy zastanowić się nad tak dobrze znaną wszystkim ankietą, która może okazać się naprawdę świetnym źródłem interesujących informacji!



Regulamin to nie wszystko
Większość osób, która rozpoczyna swoją przygodę z biznesem internetowym kwestie prawne zostawia na sam koniec. Jako prawnik oczekiwałbym pewnie innej kolejności, ale jestem w stanie to zrozumieć. Zdecydowanie bardziej niepokojące jest jednak to, że wdrożenie prawne sklepu internetowego ogranicza się zazwyczaj do umieszczenia mniej lub bardziej dopracowanego regulaminu. Tymczasem regulamin (niezwykle ważny, rzecz jasna) tak naprawdę jest jedynie wierzchołkiem góry lodowej.



Konkurs na Facebook’u- czyli jak pozyskać dodatkowy ruch
Tworząc różnego rodzaje kampanie marketingowe w social mediach, często można spotkać się z pytaniami o to, jaki budżet będzie najbardziej optymalny, na jakie rezultaty i w jakim czasie można liczyć. Nie od dziś wiadomo, że w świecie e-commerce swoje tryumfy świeci Facebook i to, jakie kanały dotarcia do potencjalnych klientów oferuje. Warto zadać sobie pytanie, jaka ścieżka komunikacji z odbiorcami na tej platformie będzie dla naszego biznesu najlepsza.



Prawa w autorskie w sklepie internetowym
Rozpoczynając swoją przygodę w świecie e-commerce, często jedną z pierwszych dokonywanych przez nas czynności jest zlecenie wykonania serwisu internetowego, gdzie będziemy prowadzić swój sklep. Z doświadczenia wiem, że raczej rzadko wiąże się to z zawarciem jakiejkolwiek umowy. Zazwyczaj jest po prostu faktura, płatność i tyle formalności. Zlecając jednak profesjonaliście wykonanie serwisu internetowego w naszym interesie …



Zwiększenie organicznych zasięgów w social media – czy to możliwe?
Wraz z nadejściem nowego roku, Facebook został zdominowany przez płatne reklamy. Czy zwiększenie organicznych zasięgów jest zatem możliwe? Te działania pomogą Ci zwiększyć grono odbiorców, bez konieczności inwestowania sporej kwoty.



RODO w sklepie internetowym
Do rozpoczęcia stosowania Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r., czyli w skrócie “RODO”, zostało niewiele ponad dwa tygodnie. To zatem ostatni moment, aby przygotować swój sklep internetowy do nowych regulacji unijnych. Co prawda, RODO nie oznacza dla handlu elektronicznego rewolucji, jednak jednocześnie nie jest to temat, który można zlekceważyć. Jakie zmiany zatem powinniśmy wprowadzić w swoim sklepie?



Video w content marketingu – jaką formę wybrać?
Materiały video stanowią jedną z najpopularniejszych treści w Internecie, nic więc dziwnego, że zyskały uznanie, stając się podstawą content marketingu. O czym należy pamiętać, rozpoczynając przygodę z video marketingiem?



Prowadzenie bloga w sklepie internetowym – czy warto?
Chcesz efektywnie generować ruch w sklepie internetowym? Poza odpowiednią reklamą i pozycjonowaniem, nie zapomnij o content marketingu. Jednym z rozwiązań jest prowadzenie bloga. Czy takie działanie jest skuteczne?



MeetCommerce Rzeszów – szkolenie przy śniadaniu
W środę, 27 marca, w rzeszowskim hotelu Zimowit, zorganizowaliśmy wydarzenie MeetCommerce – szkolenie przy śniadaniu. Podczas spotkania przygotowanego przez Brand Active, przybyli goście mogli poznać tajniki branży e-commerce. Czterech prelegentów, cztery spojrzenia na zagadnienia e-commerce. Środowe szkolenie zorganizowane przez agencję e-commerce, Brand Active, skierowane było do



Gotowe szablony sklepu internetowego Shoper – czy warto z nich korzystać?
Nie oceniaj książki po okładce, człowieka po wyglądzie, a sklepu internetowego po szablonie graficznym – takie słyszymy zalecenia, jednak praktyka pokazuje, że jest zupełnie inaczej.



Ulotki z podziękowaniami za dokonanie zakupu – 5 korzyści dla sklepu internetowego
Sklepy internetowe często walczą o klienta dużymi nakładami reklamy, ale kiedy w końcu go pozyskają, nie zawsze wykorzystują potencjał jaki w nim drzemie. Wiele sklepów zapomina, że obsługa klienta nie kończy się na przyjęciu zamówienia do realizacji. Przecież proces logistyczny, który wykonujemy pakując i nadając paczkę jest świetnym kanałem marketingowym. Skoro już mamy klienta i wysyłamy mu paczkę z jego zamówieniem to mamy świetną okazję, żeby zrobić coś jeszcze… dołączyć ulotkę z podziękowaniami za dokonanie zakupu. Banalna czynność, która z pewnością przyniesie wiele korzyści dla Twojego sklepu! Jak to zrobić najprościej? W pierwszej kolejności potrzebujesz specjalisty, który wykona dla Twojego sklepu profesjonalne ulotki z określonym projektem. Po zaakceptowaniu projektu, ulotki trafiają do druku. Następnie przekazujesz je osobie odpowiedzialnej za pakowanie zamówień oraz ich wysyłkę wraz z krótką informacją o dołączaniu ulotek do paczek.



Jakie cechy powinno mieć dobre logo i dlaczego jest ono takie ważne?
„Firma bez logo jest jak człowiek bez twarzy” – tak w swojej książce ”Logo design Love” pisze David Airey, projektant graficzny z Irlandii Północnej. Ludzie od zawsze mieli potrzebę okazywania światu swojej indywidualności, a także cech wyróżniających ich od reszty.



Abonament na wsparcie sprzedaży – 6 powodów, dla których warto skorzystać
Wielu e-sprzedawców wychodzi z założenia, że skoro sklep sprzedaje i przynosi zysk, to jest dobrze i nie trzeba nic zmieniać. Niestety, często bywa tak, że miesiące mijają, a zyski spadają. Promocje cenowe chwilowo ratują sytuację, ale w końcu i to nie wystarcza i biznes ląduje pod


Chcesz pracować z doświadczonymi specjalistami?
Porozmawiajmy o naszych rozwiązaniach dla Twojego biznesu.
Skontaktuj się z nami