Blog Brand Active
Najnowsze Wpisy


Jakie formy reklamy dla nowych sklepów internetowych?
W e-commerce wyróżniamy obecnie 2 narzędzia, z których sklepy czerpią największe korzyści – zwiększenie sprzedaży. Są nimi Google Ads i Facebook Ads. Wbrew pozorom, oba narzędzia przyciągają nieco inne audytorium. Mianowcie, Google Ads gromadzi wokół siebie tych, którzy wiedzą już czego konkretnie szukają. Z kolei Facebook Ads jest doskonałym narzędziem do tworzenia publiki, która jest najbardziej zainteresowana ofertą sklepu i skłonna do zakupu. Sukces tkwi w tym, by niskim kosztem zyskać stały ruch zainteresowanych i przekłuwać ich w stałych klientów. Jak tego dokonać?



Baza Danych Odpadowych (BDO) – obowiązek w sklepach internetowych
Baza Danych Odpadowych, czyli inaczej Rejestr BDO stanowi bazę danych o produktach i opakowaniach oraz gospodarce odpadami. Prowadzony jest on w systemie teleinformatycznym i przede wszystkim ma służyć do weryfikacji czy dany podmiot spełnia obowiązki związane z gospodarką odpadami. W związku z czym za pomocą systemu możliwym będzie nie tylko zarejestrowanie się w nim, ale także prowadzenie ewidencji odpadów oraz składanie sprawozdań.



Pierwszy w Polsce Shopify Meetup
Zespół Brand Active uwielbia wyzwania. Dowodem na to jest organizacja pierwszego w Polsce Shopify Meetup, który odbył się 5 grudnia w Warszawie. Jesteśmy łącznikiem z Shopify! Jako oficjalni partnerzy na co dzień korzystający z usług platformy sprzedażowej Shopify, mamy doświadczenie w tym zakresie, dlatego postanowiliśmy się…



Brand Active z tytyłem e-Gazele Biznesu
Po raz kolejny przez Puls Biznesu został zorganizowany plebiscyt e-Gazele Biznesu. 20 listopada 2019 roku w warszawskim Hotelu Novotel zebrało się kilkaset osób, przedstawilcieli prężnie działających sklepów internetowych, których rocznie przychody mieszczą się w przedziale 50 tys. zł – 1 mln zł. Nasza obecność na tegorocznej.



Zofia Komada dla Magazynu E-commerce
ofia Komada – E-commerce Manager w Brand Active na łamach Magazynu E- commerce napisała o swoich doświadczeniach z zakresu prowadzenia multistore w różnych wersjach językowych. “Jeśli myślisz o sprzedaży globalnej, a Twoim celem jest stworzenie sklepu bazowego, który dopasujesz następnie do realiów rynków zagranicznych, to musisz…



meetCommerce Rzeszów – spotkanie przy piwie
We wtorek, 29 października w rzeszowskiej kawiarni Hola Lola odbyła się kolejna edycja meetCommerce. Tym razem merytoryczny poziom wydarzenia był zaawansowany. W trakcie spotkania zaproszeni prelegenci poruszali kwestie związane z systemami PIM.



Podsumowanie 17 edycji Targów e-Handlu w Warszawie
22 października odbyła się kolejna, 17 już, edycja Targów e-Handlu. Podczas tegorocznej odsłony pojawiliśmy się w roli wystawców, prezentując między innymi możliwości platformy sprzedażowej Shopify, której jesteśmy oficjalnym partnerem.



Wpływ dyrektywy PSD2 o usługach płatniczych na sklepy internetowe
Dyrektywa PSD2 (ang. Payment Services Directive) to unijna dyrektywa o usługach płatniczych, która od 14 września 2019 roku wprowadziła silne uwierzytelnianie płatności. Do wejścia na rachunek, wykonania operacji nie wystarczy już tylko podanie loginu i hasła. To samo dotyczy płatności w sklepach internetowych.



Brand Active na Targach eHandlu
Targi eHandlu – Warsaw Expo, które odbędą się już 22 października, to największe wydarzenie branżowe w Europie Centralnej. Wybieramy się na nie z konkretną ofertą i case studies, które w sposób rzetelny i przejrzysty pokażą możliwości platformy sprzedażowej Shopify, której jesteśmy oficjalnym partnerem. Shopify od blisko…



BioBabalscy nominowani w konkursie e-Commerce Polska awards
Ruszyła kolejna, siódma już, edycja konkursu e-Commerce Polska awards. Tym razem grono nominowanych zasila firma BioBabalscy – jeden z klientów Brand Active. e-Commerce Polska awards to prestiżowy konkurs organizowany corocznie przez e-Izbę. Ideą wydarzenia jest wyłonienie najlepszych przedsiębiorców z branży e-commerce w Polsce. Zarówno nominacja, jak…



Globalne płatności STRIPE już w Polsce
STRIPE – globalna platforma płatności elektronicznych jest już dostępna w Polsce.
Dzięki niej firmy działające w e-commerce mogą się jeszcze bardziej otworzyć na sprzedaż globalną za sprawą możliwości akceptacji płatności z całego świata.



Lestello wchodzi na rynek e-commerce przy współpracy z Brand Active
Miło nam poinformować o rozpoczęciu współpracy z wiodącym polskim producentem i konfekcjonerem produktów zbożowych, firmą LESTELLO. Rozwój e-commerce Lesttelo przy wsparciu Brand Active Firma Lestello istnieje na rynku od 1992 r. Jesteśmy polskim producentem z polskimi tradycjami, dlatego dla nas najważniejsza jest jakość produktów, a co za



Brand Active pod opieką medyczną LuxMed
Prywatna opieka medyczna to dla każdego pracownika duży benefit pozwalający na kompleksowe świadczenia w zakresie profilaktyki, diagnostyki, jak i dostępu do lekarzy specjalistów. Pracownicy Brand Active zostali objęci opieką medyczną świadczoną przez ogólnopolską sieć LuxMed. Zdecydowaliśmy się na prywatną opiekę medyczną dla pracowników z oczywistych względów.


Chcesz pracować z doświadczonymi specjalistami?
Porozmawiajmy o naszych rozwiązaniach dla Twojego biznesu.
Skontaktuj się z nami