Blog Brand Active
Najnowsze Wpisy


Audyt sklepu internetowego. Jak się do niego przygotować?
Audyt sklepu internetowego to projekt wymagający nie tylko przygotowania ze strony samego wykonawcy, ale również firmy, a szczególnie zarządu, który jest zleceniodawcą. Zawsze to powtarzam moim klientom, żeby przygotowali się do tego czasu, w którym wkroczę do firmy jako niezależny konsultant.



Zespół Brand Active na CrossDuathlon 2019 w Stalowej Woli
W niedzielę, 9 czerwca 2019 r. pracownicy Brand Active, przełamując granice własnych możliwości, wzięli udział w nowatorskiej imprezie sportowej- III CrossDuathlon Stalowa Wola.



Brand Active podsumowuje trzeci rok działalności [INFOGRAFIKA]
W tym roku Brand Active obchodzi 3 lata istnienia na rynku. Jak firma rozwinęła się na przestrzeni lat? Zapoznajcie się z infografiką prezentującą wyniki zarówno na polu współpracy z klientami, jak i wewnętrznego rozwoju firmy.



Brand Active podsumowuje trzeci rok działalności [INFOGRAFIKA]
W tym roku Brand Active obchodzi 3 lata istnienia na rynku. Jak firma rozwinęła się na przestrzeni lat? Zapoznajcie się z infografiką prezentującą wyniki zarówno na polu współpracy z klientami, jak i wewnętrznego rozwoju firmy. Miniony trzeci rok naszej działalności w e-commerce był kluczowy dla rozwoju



Brand Active członkiem Izby Gospodarki Elektronicznej
W kwietniu 2019 r. dołączyliśmy do grona członków Izby Gospodarki Elektronicznej – organizacji działającej na rzecz rozwoju polskiej branży e-commerce. To dla nas zaszczyt, że będziemy mogli uczestniczyć w projektach e-Izby i tworzyć silną społeczność cyfrową. “Cieszymy się, że agencja Brand Active dołączyła do Izby Gospodarki



Aktualizacja głównego algorytmu Google rozpoczęta – Czerwiec 2019
W niedzielę 2 czerwca Google opublikował informację o aktualizacji głównego algorytmu. Zapowiadana aktualizacja została wdrożona 3 czerwca. Jej oficjalna nazwa to: June 2019 Core Update.



Criteo niedocenionym narzędziem do retargetingu w Polsce?
Na firmę, a zarazem narzędzie Criteo napotkałem się pewien czas temu podczas audytów e-commerce, które przeprowadzałem w dwóch sklepach internetowych. W jednym przypadku w branży fashion współczynnik konwersji na wysokim poziomie robił wrażenie, natomiast w drugim przypadku, w branży elektronarzędzi, zakupy były znikome.



Brand Active z certyfikatem eksperckim Brand24
Pracownicy Brand Active nieustannie dbają o poszerzanie swoich kompetencji. Tym razem poprzez szkolenie w firmie Brand24 zdobyli certyfikat wiedzy o monitoringu Internetu. “Monitoring Internetu to kluczowy krok w procesie budowania świadomości marki. Brand24 jest narzędziem, na którym opieramy swoje działania również na kanałach social media.



Polski sklep na silniku Shopify – kiedy warto?
Shopify to wciąż jeden z najszybciej rozwijających się silników, na którym każdego dnia powstają nowe, coraz lepsze i wydajniejsze sklepy. Według szacunków dostawców tego oprogramowania, na chwilę obecną aktywnych jest ponad 800 000 sklepów, które łącznie wygenerowały zakupy o wartości blisko 100 bilionów dolarów!



Brand Active Certyfikowanym Partnerem Google
Niezmiernie miło nam poinformować, że dołączyliśmy do grona Google Partners uzyskując status Certyfikowanego Partnera Google. by móc uzyskać status Certyfikowanego Partnera Google należy wykazać się szeroką wiedzą i umiejętnościami w zakresie znajomości Google Ads potwierdzonymi zdanymi egzaminami Google.



meetCommerce Rzeszów – spotkanie przy piwie
W czwartek, 21 marca, odbyła się czwarta edycja meetCommerce. Pierwszy dzień wiosny świętowaliśmy w Hola Lola, w gronie pasjonatów branży e-commerce.



Bezpośredni marketplace już wkrótce na Instagramie!
Facebook od dawna zapowiadał wprowadzenie zakupów bezpośrednich na Instagramie. Od teraz zakupy mają być prostsze, nie będą wymagać opuszczania aplikacji, a wszystkie formalności związane z dokonaniem zakupu zrobimy bezpośrednio na Instagramie. Od kilku dni nowa funkcjonalność (checkout on Instagram) zaczęła działać w Stanach Zjednoczonych. Największe marki odzieżowe, typu ZARA, H&M, Adidas zaczęły oznaczać swoje produkty na Instagramie z możliwością dokonywania bezpośredniego zakupu.



Płatność BLIK bezpośrednio z banera reklamowego – jak to wykorzystać w e-commerce?
Zakup bezpośrednio z banera reklamowego, który może być wyświetlany na dowolnej stronie internetowej – to nowe rozwiązanie, którego wprowadzenie możliwe jest dzięki wykorzystaniu płatności BLIKIEM. Pierwsze wykorzystanie takiego sposobu kupowania Polski Standard Płatności, operator BLIKA wprowadził w ramach wspólnej akcji z WWF Polska związanej z ratowaniem Sóweczki – najmniejszej sowy żyjącej w Polsce.


Chcesz pracować z doświadczonymi specjalistami?
Porozmawiajmy o naszych rozwiązaniach dla Twojego biznesu.
Skontaktuj się z nami