Blog Brand Active
Najnowsze Wpisy


Akeneo Shoper Connector – system PIM w sklepie Shoper
Sklepy internetowe i platformy e-commerce odnotowują postępujący rozwój, co przekłada się na rozrost cyfrowego ekosystemu informacji. To z kolei sprawia, że niezbędne jest dostarczenie potencjalnemu klientowi bogatego, spójnego doświadczenia zakupowego, w tym szczegółowych informacji o produktach. Zobacz jak to osiągnąć na platformie Shoper…



Akeneo vs Pimcore – porównanie PIM. Który wybrać?
Rozrost cyfrowego ekosystemu informacji to jedno z następstw intensywnego rozwoju sklepów internetowych. Prowadzisz biznes, który stale poszerzasz o nowy asortyment lub planujesz ekspansję na rynki zagraniczne? Pomyśl o konfiguracji modelu danych produktowych, która pozwoli Ci nie tylko rozwijać firmę, ale i usprawnić pracę zespołu, zwiększyć konwersję i, co najważniejsze, uniknąć chaosu oraz zadbać o pozytywne doświadczenia zakupowe przyszłych klientów. PIM to rozwiązanie, które Ci w tym pomoże. O tym, jak wybrać system zarządzania informacjami piszemy w niniejszym poradniku, na którego łamach prezentujemy zalety systemu Akeneo i Pimcore.



Aplikacja Yoast SEO – nowość w Shopify
Nowość w SEO dla Shopify – na platformie dostępna jest popularna wtyczka Yoast zwiększająca jej funkcjonalności z zakresu optymalizacji treści.



Raport Shopify dotyczący trendów 2022 w eCommerce
Shopify opublikowało obszerny raport uwzględniający trendy na rok 2022, w których dominuje budowa długotrwałych relacji z Klientami.



Brand Active we współpracy z Bizuu – wdrożenie na platformę Shopify Plus
Brand Active podjęło współpracę z jedną z kluczowych polskich marek modowych premium – Bizuu. Po stronie naszego zespołu leżał proces migracji na platformę Shopify Plus.



Tomasz Zwierzchoń na stanowisku CTO w Brand Active
Zespół Brand Active powiększa się o osobę Tomasza Zwierzchonia, który objął stanowisko Chief Technology Officer (CTO).



Divante łączy siły z Cloudflight
17 grudnia 2021 Divante – czołowy eCommerce software house w Europie, którego częścią jest Brand Active, połączył się z Cloudflight, zwiększając możliwości eCommerce i rozszerzając holistyczną ofertę o specjalistyczną wiedzę, jaką dysponuje ta przodująca europejska firma zajmująca się tworzeniem oprogramowania i dostarczaniem rozwiązań AI.



Audyt SEO sklepu internetowego – co zawiera i ile kosztuje?
Audyt SEO to szereg czynności analitycznych, których celem jest wykrycie błędów oraz możliwości optymalizacyjnych strony. Przedstawione rozwiązania mają przyczynić się do wzrostu widoczności strony w wynikach wyszukiwarki Google.



Hydrogen – PWA oparte na React od Shopify
W ostatnim czasie mamy niesamowity wzrost nowych możliwościł wokół e-commerce, co pozwala działać bez żadnych granic. Sam Shopify działa bez przerwy nad ulepszeniem i stworzeniem kosmicznych rozwiązań dla naszych sklepów. Niedawno miało miejsce Shopify Unite 2021, podczas którego zaprezentowano nowe wybuchowe produkty: Theme Store 2, Metafields i inne. Wydarzenie łączyło ogrom informacji, świeże podejście i całą masę świetnych propozycji nakierowujących na prostszą drogę do tego, aby zrealizować swoje marzenia.



Shopify Plus – kiedy nie warto?
W poniższym artykule skupimy się na omówieniu poszczególnych możliwości Shopify w zależności od pakietu oraz przedstawimy, jaka licencja w zależności od etapu rozwoju biznesu eCommerce jest dla klienta optymalna



Podsumowanie 20 edycji Targów e-Handlu w Warszawie
20 października odbyła się 20 już edycja Targów e-Handlu. Podczas tegorocznego wydarzenia po raz kolejny pojawiliśmy się w roli wystawców, prezentując między innymi możliwości platformy Shopify i Shopify Plus.



Cyberbezpieczeństwo e-commerce – jak zabezpieczyć swój sklep internetowy?
Bezpieczeństwo danych jest jednym z kluczowych elementów każdego systemu informatycznego, który wykorzystywany jest globalnie. Branża e-commerce rozwija się każdego dnia, dlatego dużym wyzwaniem jest podtrzymywanie i kreowania standardów bezpieczeństwa na coraz wyższym poziomie. W tym artykule omówione zostaną elementy, które powstały po to, by zagwarantować właścicielom sklepów i ich klientom maksymalne zabezpieczenie podczas korzystania z ekosystemu Shopify. Odpowiemy na pytanie, jakie są możliwości ochrony danych sklepu i konsumenta podczas procesu zakupowego, jak również podczas całościowej wizyty w sklepie, która ostatecznie nie kończy się na finalizacji transakcji.



Brand Active na Targach eHandlu
20 października odbędzie się kolejna, 20 już, edycja Targów eHandlu – Warsaw Expo. To największe wydarzenie branżowe w Europie Centralnej, podczas którego ponownie będziemy uczestniczyć w roli wystawców prezentujących między innymi możliwości platformy sprzedażowej Shopify, której jesteśmy oficjalnym partnerem.


Chcesz pracować z doświadczonymi specjalistami?
Porozmawiajmy o naszych rozwiązaniach dla Twojego biznesu.
Skontaktuj się z nami