Blog Brand Active
Najnowsze Wpisy


Umowy time & material i realizacja projektu wg Agile
Planujesz rozpocząć współpracę z Brand Active? Zapoznaj się z naszym system pracy i filozofią, którą wyznajemy. Podejście zostało wypracowane na podstawie ponad 5-letniej historii naszej agencji oraz sumarycznie dziesiątek lat doświadczeń naszych managerów. W Brand Active realizujemy projekty w oparciu o kontrakty time & material, które umożliwiają nam bliską współpracę, pełną zaangażowania według filozofii Agile. Mamy nadzieję, że nasze podejście jest spójne z Twoim postrzeganiem tego, w jaki sposób powinny przebiegać projekty wdrożeniowe i marketingowe.



Rozwijaj swój sklep Shopify z Google Ads
Liczba zapytań w wyszukiwarce Google w porównaniu z poprzednimi latami gwałtownie wzrosła. Pomiędzy hasłami stay home a stay safe wielu konsumentów ograniczyła ryzyko robienia zakupów do bardziej bezpiecznych – online. Wielu z nich wprowadziło to do swojej codziennej rutyny, a powrót do upragnionej przez wszystkich normalności niekoniecznie musi być powrotem do zakupów stacjonarnych.



Migracja SEO OpenCart na Shopify
Prawidłowe przeniesienie ruchu organicznego ze starego systemu na nowy to jeden z najważniejszych etapów migracji. Jeżeli zadbamy o jego prawidłowy przebieg, nie narazimy się na spadki ruchu organicznego. Przed przystąpieniem do migracji sklepu musimy zastanowić się, które elementy starego systemu e-commerce są dla nas najbardziej istotne.



Brand Active częścią Divante
2021 rok to dla Brand Active czas rozwoju i idących za nim zmian. Po roku współpracy strategicznej, od lutego, jako agencja Shopify & eCommerce oficjalnie trafiliśmy pod skrzydła wrocławskiej firmy Divante – czołowego e-commerce software house’u w Europie. Divante należy do notowanej na giełdzie grupy OEX i obejmuje 70% udziałów spółki Brand Active.



Felieton podsumowujący branżę na łamach E-commerce w Praktyce
Setki rozmów z właścicielami sklepów, pracownikami i specjalistami. Dziesiątki audytów i konsultacji. Obserwowanie porażek i sukcesów biznesów, które nazywamy sklepami internetowymi. Marcin Rudzik, CEO Brand Active podzielił się swoimi doświadczeniami i spostrzeżeniami ostatnich lat na łamach magazynu E-commerce w praktyce.



Rebranding Brand Active
10.12.2020 miała miejsce premiera nowej strony Brand Active. Jako agencja Shopify & E-commerce specjalizujemy się w handlu elektronicznym. Nieustanny rozwój, który obserwujemy w naszej firmie, wiąże się również z już wdrożonymi zmianami w Systemie Identyfikacji Wizualnej.



Brand Active na 12 miejscu w kategorii Rising Stars – Deloitte Technology Fast 50 CE 2020
19 listopada miała miejsce gala online podczas której przedstawiono Ranking „Deloitte Technology Fast 50 Central Europe”. To zestawienie najszybciej rozwijających się firm technologicznych w regionie Europy Środkowej. Oprócz firm wyróżnionych w głównej kategorii Fast 50, Deloitte Central Europe nagrodził też młodsze firmy w kategorii „Wschodzące Gwiazdy”. Firmy samodzielnie zgłaszają chęć udziału w rankingu, a Deloitte weryfikuje podane przez nie dane finansowe.



Brand Active uczestnikiem E-commerce Berlin Expo
W pierwszym kwartale 2021 roku Brand Active będzie jednym z setek wystawców z całego świata podczas E-commerce Berlin Expo. Jako eksperci chcemy w pełni brać udział w takich wydarzeniach, dlatego zaproponowaliśmy podzielenie się naszą wiedzą w formie prezentacji, którą ma szansę wygłosić Zofia Komada



Automatyzacja marketingu w Shopify
W Erze cyfryzacji e-commerce automatyzacja i poszukiwanie nowych kanałów dotarcia do klienta to klucz do osiągnięcia większej sprzedaży oraz zmniejszenia zasobów pracy przy sklepie. Wraz ze wzrostem skali, e-commerce manager powinien pomyśleć o automatyzacji części działań marketingowych. W poniższym artykule przedstawię kilka sprawdzonych narzędzi do…



Zarządzanie informacją o produkcie w Shopify z wykorzystaniem PIM AKENEO
Co jest potrzebne do zbudowania dobrych i wartościowych Rich Card? Rozpoczynając pracę nad uruchomieniem sklepu internetowego, konieczne jest zgromadzenie informacji o produktach, które zamierzamy sprzedawać. Są to takie informacje jak: nazwa produktu, galeria zdjęć produktu, opis podstawowy produktu, specyfikacja produktu, producent, typ produktu, flagi produktu np.: NOWOŚĆ, PROMOCJA, tagi produktu, atrybuty produktu np.: KOLOR, WYMIAR,…



3 Sprawdzone aplikacje do e-mail marketingu na Shopify
W tym artykule przyjrzymy się różnym aplikacjom, które ułatwią Ci wykorzystanie e-mail marketingu do angażowania, pielęgnowania relacji z odbiorcami i sprzedawania swoim Klientom.



Top 3 wtyczki Shopify ułatwiające działanie w social media
Chcesz usprawnić działania w social media? Jeśli pracujesz w oparciu o platformę Shopify, masz sporo możliwości. Poznaj 3 popularne wtyczki ułatwiające działania na Facebooku i Instagramie.



Jak zbudować aplikację Shopify przy wykorzystaniu PHP?
W platformie Shopify aplikacje można budować przy użyciu różnych języków programowania, dziś opiszemy jak zbudować alikację przy użyciu popularnego języka PHP. Obecnie według „PopularitY of Programming Language Index” znajduje się w top 5 najbardziej popularnych języków programowania.


Chcesz pracować z doświadczonymi specjalistami?
Porozmawiajmy o naszych rozwiązaniach dla Twojego biznesu.
Skontaktuj się z nami