Blog Brand Active
Najnowsze Wpisy


Marcin Rudzik dla magazynu E-commerce & digital marketing
W najnowszym wydaniu magazynu E-commerce & digital marketing, Marcin Rudzik poruszył temat wyboru dostawcy usług kurierskich, udzielając wskazówek, na co zwrócić szczególną uwagę podczas zawierania umów. “Wybór dostawcy usług kurierskich to kluczowa kwestia dla sklepu internetowego. Zrozumienie wzajemnych praw i obowiązków oraz cenników, które wynikają z



Shoper udostępnia płatności Google Pay
25 lipca 2019 roku podczas śniadania biznesowego w Warsaw Financial Center, Google, Shoper oraz Blue Media wspólnie poinformowali, że jeszcze na przełomie lipca/sierpnia 2019 roku na platformie Shoper zostaną udostępnione płatności Google Pay. Google Pay charakteryzuje się prostotą i przede wszystkim możliwością bardzo szybkiego dokonywania płatności.



Źródła ruchu w sklepie internetowym
Jednym z najważniejszych czynników decydujących o sprzedaży w Twoim sklepie internetowym jest ruch. W dużym uproszczeniu im większy i bardziej wartościowy ruch jest generowany na Twojej stronie, tym większa powinna być sprzedaż. Warto pamiętać, że wysokość konwersji zależy w głównej mierze od źródła ruchu, UX i UI sklepu, konkurencyjności oraz unique selling proposition, a nie samego ruchu.



Rekordowe zainteresowanie usługami w Brand Active
Zdradzamy statystyki zainteresowania usługami e-commerce w Brand Active – czerwiec 2019. Kilka faktów: nie mamy działu handlowego nie dzwonimy i nie szukamy klientów na siłę nie zapłaciliśmy ani złotówki za bezpośrednie pozyskanie klienta klienci sami się do nas zgłaszają ci, którzy nam zaufali polecają nas innym



Marcin Rudzik dla Magazynu E-commerce
Jesteśmy praktykami, dlatego chętnie dzielimy się wiedzą i własnymi doświadczeniami. W najnowszym wydaniu Magazynu E-commerce Marcin Rudzik przybliżył temat wyznaczania cen w e-sklepach metodą kosztową. “Wyznaczanie cen w sklepach internetowych metodą kosztową nie jest tak oczywiste, jak w biznesie stacjonarnym. Dzisiaj dla retailer’ ów cena produktu



Brand Active z certyfikatem GetResponse
Szkolenia stanowią dla naszej firmy jedną z form inwestycji. Tym razem, biorąc udział w szkoleniu z e-mail marketingu w GetResponse, swoje umiejętności postanowił poszerzyć Adrian Longosz, który w Brand Active zajmuje się e-mail marketingiem, monitoringiem internetu i marketingiem szeptanym. GetResponse to platforma oferująca narzędzia do e-mail



Strategia omnichannel – z czym się wiąże jej wdrożenie?
W tym artykule nie będę mówił czym jest omnichannel, za to przedstawię, z czym wiąże się jego wdrożenie w firmie handlowej. Pierwszym etapem wdrożenia modelu omnichannel jest podjęcie konsekwentnej decyzji co do dalszego rozwoju firmy. Sukces wdrożenia strategii omnichannel zależny jest przede wszystkim od osób decyzyjnych w organizacji. Tylko świadomość potrzebnych zmian, konsekwentność we wdrażaniu poszczególnych etapów i cierpliwość dają gwarancję przejścia na kolejny etap ewolucji organizacji.



CosLab nawiązuje współpracę z Brand Active
Z przyjemnością informujemy, że grono naszych Klientów powiększyło się o spółkę CosLab, która świadczy usługi w zakresie opracowywania innowacyjnych receptur, przeprowadzania analiz i badań laboratoryjnych oraz produkcji kosmetyków, leków, wyrobów medycznych i suplementów. Początek współpracy z CosLab Celem współpracy z Brand Active ma być stworzenie luksusowego, nowoczesnego.



Tłumaczenie sklepu internetowego – 6 najważniejszych wskazówek
Prowadzisz własny biznes w Internecie, jednak docierasz z ofertą wyłącznie do polskich klientów? Czemu nie wykorzystać postępującej globalizacji, by rozszerzyć swoją działalność również na zagraniczne rynki? Pierwszym krokiem w tym celu będzie tłumaczenie sklepu internetowego, który już posiadasz. Jak to jednak zrobić poprawnie? O czym należy pamiętać, by z jednej strony nie przepłacić, a z drugiej zadbać o jak najwyższą skuteczność takiego działania? Rozwiewamy Twoje wątpliwości!



Wskaźniki KPI e-commerce – czym są i jak je mierzyć
Wskaźniki KPI e-commerce pozwalają mierzyć efektywność firmy oraz skuteczność jej działań. Dzięki prawidłowo dobranym wskaźnikom przedsiębiorstwo, może nadać odpowiedni kierunek rozwoju oraz określić najważniejsze kanały sprzedaży. Kluczowe jest dobranie wskaźników, które są łatwe do wdrożenia, dobrze sformułowane oraz zdefiniowane.



Sprzedaż za granicę – jak się do niej dobrze przygotować?
Jeśli prowadzisz swój biznes online i chcesz dołączyć do grona przedsiębiorców prowadzących sprzedaż internetową za granicą, to zapoznaj się z 4 kwestiami, o których koniecznie musisz pamiętać!



System PIM – dlaczego jest niezbędny w e-commerce?
W dzisiejszych czasach nikt nie wyobraża sobie funkcjonowania przedsiębiorstwa bez systemu księgowego, kadrowego, ERP. Wraz z rozwojem firmy, zwiększeniem ilości oferowanych produktów oraz kanałów sprzedażowych i marketingowych ciężko sobie wyobrazić przyszłość firmy bez odpowiedniego środowiska zarządzania informacją o produkcie PIM.



Obsługa klienta w sklepie internetowym – historia paneli podłogowych
Obsługa klienta w sklepie internetowym to temat, który w Internecie przewija się od dawna. Zazwyczaj pisze się o najważniejszych zasadach i praktykach, ale rzadko kiedy zostają wskazane bezpośrednie błędy, kejsy oraz przykłady. To realne sytuacje, bez grama teorii są najlepszym studium przypadku, z którego możemy.


Chcesz pracować z doświadczonymi specjalistami?
Porozmawiajmy o naszych rozwiązaniach dla Twojego biznesu.
Skontaktuj się z nami