Blog Brand Active
Najnowsze Wpisy


Google testuje reklamy z opcją zakupu w Google Grafika
Zakupy z Google mogą stać się jeszcze prostsze. A to za sprawą testów nowego formatu reklam w Google Grafika.



Zdjęcia i opisy produktów, jak je chronić przed kopiowaniem?
Jeżeli prowadzisz sklep internetowy to pewnie doskonale zdajesz sobie sprawę z tego jak ważne są zdjęcia i opisy produktów. Wielokrotnie to one przesądzają o tym, że klient decyduje się na zakup właśnie w Twoim sklepie. Czy możliwa jest w tym zakresie „droga na skróty” i skopiowanie opisów, czy też zdjęć ze stron innych sklepów?
Pewnie nawet już intuicyjnie, czujesz, że nie jest to w porządku. Ale co z materiałami dostępnymi na stronach np. producentów? Czy zgodnie z prawem możesz je kopiować i używać we własnym sklepie?



BaseLinker integracja z Ceneo. Dobra wiadomość dla e-sprzedawców
Prowadzisz sprzedaż w internecie korzystając z BaseLinkera? Ta informacja powinna Cię ucieszyć. Narzędzie to wzbogaciło się o integrację z najpopularniejszą w Polsce porównywarką cen, czyli Ceneo. Dzięki niej firmy sprzedające dotychczas swoje produkty z pomocą BaseLinkera w serwisach Allegro, eBay i Amazon zyskają dostęp do dynamicznie rosnącego marketplace Ceneo i milionów potencjalnych klientów.



Opinie konsumenckie Google – czy warto je wprowadzać?
Coraz więcej sprzedawców decyduje się na wdrożenie opinii konsumenckich Google w swoim sklepie. Czy rzeczywiście warto zdecydować się na ten krok? Firmy, które działają na rynku już od kilka lat mają wypracowaną sporą bazę opinii od: zaufane opinie Ceneo, Opineo, czy trusted shop. Czy warto podjąć krok i zrezygnować z dotychczasowej bazy klientów i zacząć budować nową bazę opinii Google? Poniżej przedstawiamy zalety oraz wady takiego rozwiązania.



Google Shopping Actions nowy marketplace już wkrótce!
Google shopping funkcjonuje już od kliku lat i dobrze jest znany sprzedawcom oraz konsumentom. Usługa, od której zaczęli to Product Listing Ads (PLA). Są to reklamy produktowe wyświetlające się w górnej części wyszukiwarki Google, rozliczane w formie CPC. Do chwili obecnej usługa Google shopping ewoluowała do oddzielnej zakładki, na której klienci mogą robić bezpośrednio zakupy. Teraz Google chce pójść krok dalej i wystartować z marketplacem, na wzór Amazona. Pierwszym rynkiem będzie Francja, gdzie niebawem ruszą wstępne testy.



meetCommerce Rzeszów – spotkanie przy piwie
W czwartek, 13 grudnia, odbyła się trzecia edycja meetCommerce. Ponownie w luźniejszej formie, przy piwie, jednak w innym miejscu – przedświąteczne spotkanie pasjonatów branży e-commerce odbyło się tym razem w Hola Lola.



Ceneo podnosi stawki za kliknięcie od stycznia 2019 roku
Ceneo, które istnieje od 13 lat jest drugim co do wielkości serwisem e – commerce w Polsce. Posiada około 25 mln aktywnych ofert, 18 000 e-sklepów oraz 14 mln zaufanych opinii. Od 2009 roku program “zaufanych opinii” ewoluował do największej bazy rzetelnych opinii w Polsce.



Płatności PayU dostępne w Shopify [Aktualizacja 2022]
Shopify to jedna z najszybciej rozwijających się platform e-commerce, na silniku której stoi ponad 600 000 internetowych sklepów wraz z ponad 1 000 000 aktywnych użytkowników.



Szybkie zwroty inPost, czy ktoś z nich korzysta?
Inpost wprowadził już kilka lat temu usługę szybkie zwroty dla klientów sklepów internetowych. Szybkie zwroty umożliwia zwroty zakupionych towarów do wybranych sklepów internetowych całkowicie za darmo. Dla kupujących w wybranych sklepach internetowych, czyli sklepach które mają umowę partnerską z inPost szybkie zwroty dają możliwość zwrotu lub wymiany zakupionego



Niemcy nakładają opłatę na polskie sklepy internetowe – od 1 stycznia 2019 roku
Sklepy internetowe wysyłające do Niemiec towar w pudełkach, folii lub w kopertach bąbelkowych czekają poważne zmiany w przepisach. Jeśli się do nich nie dostosują, czekają ich wysokie kary – czytamy w „Rzeczpospolitej”.



MeetCommerce Rzeszów – spotkanie przy piwie
We wtorek, 30 października, odbyła się kolejna już edycja meetCommerce. Tym razem spotkaliśmy się w Niezłej Sztuce, organizując spotkanie w nieco luźniejszej formie, przy piwie. Podczas wydarzenia uczestnicy mogli nie tylko wysłuchać prelegentów, ale także podzielić się własnymi doświadczeniami z zakresu e-commerce.



Boty na Instagramie – czy warto z nich korzystać?
Instagram to bardzo popularna aplikacja, której nie trzeba nikomu przedstawiać. Wielu użytkowników dzięki tej platformie staje się wpływowymi influencerami albo sprzedaje swoje produkty i usługi. Dlatego też nasuwa się pytanie, w jaki sposób rozpoznać, czy konto zostało rozwinięte przez użytkownika w sposób rzetelny, czy przy pomocy botów?



Shoper wycofuje licencje samodzielne. Sprawdź jak zachować swój sklep internetowy
Właściciele sklepów, którzy decydowali się na platformę Shoper stawali przed dylematem dotyczącym tego, czy skorzystać z usług abonamentowych, czy działać na własną rękę, wybierając licencję samodzielną. Czym różnią się te usługi i która z nich gwarantuje więcej korzyści i możliwości dla przedsiębiorcy? Jak wycofanie licencji samodzielnych z oferty Shoper wpłynie na funkcjonowanie sklepów, które aktualnie korzystają z wycofywanych licencji?


Chcesz pracować z doświadczonymi specjalistami?
Porozmawiajmy o naszych rozwiązaniach dla Twojego biznesu.
Skontaktuj się z nami