Blog Brand Active
Najnowsze Wpisy


Marcin Rudzik dla magazynu E-commerce w Praktyce
Zastanawialiście się, co byście zrobili, gdybyście otrzymali 2 mln zł na rozkręcenie biznesu e-commerce? O tym, jak z głową prowadzić działania i dobrze zainwestować pieniądze pisze Marcin Rudzik na łamach magazynu E-commerce w Praktyce



Optymalizacja SEO platformy Shopify Plus – poradnik
Shopify Plus to jedna z najpopularniejszych platform sprzedażowych, dedykowana klientom typu enterprise. Shopify Plus powstał w 2014 roku i na przestrzeni ostatnich lat zyskał ogromną popularność. Dziś, szacuje się, że został on już wdrożony u ponad 10 700 przedsiębiorców na całym świecie.



Shopify Flow – przykłady zastosowania, korzyści biznesowe
Shopify Flow to jedno z najpotężniejszym narzędzi dostępnych w Shopify Plus. Sprawdź czym jest i jak może pomóc Ci w automatyzacji Twojej pracy – zapoznając się z przygotowanymi przez nas przykładami.



Efektywna sprzedaż wielokanałowa – wybór platformy
O sprzedaży wielokanałowej, czyli o tzw. omnichannel mówi się od lat i na szczęście nie tylko mówi, ponieważ wiele sklepów internetowych, tych, które chcą być liderami, praktykuje tego typu sprzedaż. Jeśli w Twojej firmie to pojęcie jest jeszcze obce, to przynajmniej na pewno jako konsument niejednokrotnie doświadczyłeś omnichannel’u. Dzisiaj już wiesz, że w większości przypadków jest to must have, ponieważ więcej kanałów, to więcej kupujących i tym samym więcej przychodu



Brand Active Summer Party 2021
W Brand Active cenimy nie tylko pracę zespołową, ale i wspólne spędzanie czasu, dlatego 23 lipca miała miejsce impreza pod hasłem Summer Party.



17 inspirujących globalnych sklepów na Shopify Plus
Shopify Plus to jedna z najpopularniejszych platform e-commerce na świecie. Sprawdź globalne sklepy oparte o tę technologię i zainspiruj się



PIM w e-commerce – sposób na produktowy chaos informacyjny
Jak PIM Akeneo może pomóc Ci zwalczyć produktowy chaos informacyjny, dostarczając również wiele przydatnych funkcji dla e-commerce – SPRAWDŹ



7 dużych, rozpoznawalnych marek, które posiadają sklepy na Shopify Plus
Sprawdź kto w Polsce korzysta z Shopify Plus – platformy przeznaczonej dla klientów, którzy codziennie mierzą się z tysiącami sprzedanych produktów.



Aplikacja Shopify Scripts – jakie daje możliwości?
Shopify Scripts to aplikacja oparta o fragmenty kodu, które pozwalają na tworzenie niestandardowych rozwiązań w sklepie Shopify Plus. Sprawdź jej możliwości



Ewa Matlak z certyfikatem kursu UX Design Bootcamp 2021
Henri Matisse powiedział, że kreatywność wymaga odwagi. Tacy właśnie są ludzie z #teamBA. Ewa nasza Junior Designer właśnie ukończyła UX Design Bootcamp 2021. Uniqskills to system kształcenia użyteczności projektantów w formie online i jedyny kurs przeprowadzający przez wszystkie etapy procesu projektowego zwieńczony samodzielną realizacją projektu Wykładowcami kursu byli doświadczeni pracownicy takich firm jak Orange czy Allegro.



Na Pinterest można robić zakupy! Nowy kanał sprzedaży Shopify
Pinterest rozszerzył współpracę z Shopify na 27 nowych krajów, a w tym zestawieniu znajduje się m.in. Polska, Niemcy, Szwajcaria, Wielka Brytania, Rumunia. Oznacza to, że ponad 1,7 miliona sprzedawców Shopify na całym świecie w łatwy sposób może wyświetlić swoje produkty na Pinterest i zaoferować je bezpośrednio użytkownikom Pinteresta w postaci tzw.



Brand Active wyróżniony przez Clutch!
Zostaliśmy wybrani do corocznej listy 100 najlepszych firm IT w Polsce. Clutch jest wiodącą platformą ocen i recenzji dla dostawców usług IT, marketingowych i biznesowych. Każdego miesiąca ponad pół miliona kupujących i sprzedających usługi korzysta z platformy Clutch, a baza użytkowników rośnie o ponad 50% rocznie. Clutch został uznany przez Inc. Magazine za jedną z 500 najszybciej rozwijających się firm w Stanach Zjednoczonych i znalazła się na liście 50 najlepszych startupów według LinkedIn.



Grzegorz Sękowski dla magazynu E-commerce w Praktyce
Mierzenie wyników i optymalizacja wydatków na marketing to obecnie must have każdego zarządzającego biznesem e-commerce. Grzegorz Sękowski – E-commerce Manager w Brand Active na łamach E-commerce w Praktyce przedstawia trzy sposoby na ograniczenie kosztu pozyskania klienta i pokazuje, w jaki sposób skutecznie zarządzać budżetem oraz optymalizować koszty marketingowe.


Chcesz pracować z doświadczonymi specjalistami?
Porozmawiajmy o naszych rozwiązaniach dla Twojego biznesu.
Skontaktuj się z nami